Психологиялық – педагогикалық сүйемелдеу қызметінің он күндік шеңберінде «Мен қалай әлемді көремін және ол қалай мені қабыл алады» мұғалімдерге арналған мектепшілік семинар өткізілді.
Мамандармен бірнеше тапсырмалар ұйымдастырылды, олардың мақсаттары ерекшеліктері бар балалар өзін қоғамда қалай әлеуметтендіреді және оларға қандай назар керектігі көрсетілді. Сонымен қатар, балалардың қажеттілігіне байланысты қандай көмек көрсетілетіні сипаттап берілді.
Мұғалімдерге ерекше білім қажеттіліктері балаларда мүмкін болатын: «Сөйлеу дамуының бұзушылығы», «Интеллект бұзышылығы» «Қылық бұзышулығы» бұзушылықтар түрі бойынша топтарға бөліну ұсынылды.
Анау немесе басқа бұзышулық бар балалардың орнына өздерін қойып, мұғалімдер тапсырмаларды орындау керек жағдайлар берілді.
«Интеллект бұзышулығы» тобына «Поводырь» ойыны ұсынылды. Мағынасы, барлық оқу процессі бойы балаларға мұғалімнің әрдайым бағыттауы қажет.
«Мүмкіншіліктер күні» тапсырмасын «Қылық бұзышулық» тобы орындады. Қатысушылардың мақсатты өздерінің мүмкіншіліктер күнін жасау. Әр адамға күннің шуақтары таратылды. Қатысушылар балалардың жағымсыз қылықтармен жұмыс жасауында көмектесетін өздерінің мүмкіншіліктерін, шеберлігін жазады.
«Сөйлеу дамуының бұзушылығы» – жазу және ауызша сөйлеуінің пайдалану және түсінуымен, оқуымен қиыншылықтар пайда болатын бұзылуына қатысты болады. Ондай балаларға қойылатын сұрақтарды түсіну және ой-пікірін жинақтау үшін көп уақыт қажет. Олар асықпай немесе тым тез сөйлеп, маңызды сөздерді жіберіп алады.
Әр мұғалім балалар күн сайын көретін қиыншылықтарды сезіне алды. Осындай санаттағы балалармен жұмыс жасау нақты тәжірибесінің жеке сипаты бар.
Мектеп жеке ерекшілігіне, мүмкіншіліктеріне, бейімділігіне, әлеуметтік – мәдени қажеттіліктеріне сай болатын оның өмірінің белсенділігі үшін қалыпты жағдайларды жасау керек.