Семинардың тақырыбы: «Мұғалімнің ғылыми-зерттеу қызметі заманауи сабақ сапасын арттыру факторы ретінде»

2024 жылдың 11 желтоқсанында Полтавка орта мектебінде бастауыш сынып мұғалімдеріне «Мұғалімнің зерттеушілік қызметі – заманауи сабақ сапасын арттыру факторы» тақырыбында семинар өтті. Іс- шара түрлі оқу орындарының мұғалімдерін біріктіріп, оқу үдерісінің сапасын арттырудың негізгі мәселелерін талқылады. Семинар мұғалімдердің ғылыми-зерттеу қызметінің рөлін тереңдету, сонымен қатар бастауыш сынып оқушыларын оқытуда зерттеу әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру мақсатында ұйымдастырылды.

Семинардың мақсаты мен міндеттері:

Семинардың негізгі мақсаты оқытудағы зерттеушілік әдістің маңыздылығына тоқталу болды.

Ұйымдастырушылар ғылыми-зерттеу жұмыстарының мұғалімдерге кәсіби деңгейін көтеруге ғана емес, сонымен қатар оқыту сапасын айтарлықтай жақсартуға қалай көмектесетінін көрсетуге тырысты.

 Іс-шараның мақсаттары арасында:

• Зерттеу әдістерін қолданудың практикалық әдістерін көрсету.

• Мұғалімдер арасында тәжірибе алмасу.

• Бастауыш сыныптардағы сабақтарды жақсартудың жаңа идеялары мен тәсілдерін дамыту.

Іс-шара барлық ұстаздарды жылы қарсы алумен, қатысушыларды тіркеуден және ұйымдастырушылардың құттықтау сөзімен, сонымен қатар мектеп директоры Әшірбекова Жұмабике Бейсембекқызымен кездесуден басталды.

Семинар бағдарламасына ашық сабақтар да, мастер- класстар да кірді, онда мұғалімдер өз тәжірибелерімен және оқу үдерісіне зерттеу тәсілдерін енгізудің сәтті жағдайларымен бөлісті. Семинардың негізгі оқиғалары:

Ашық сабақтар:

•    1-сыныпқа арналған «Әліпе» сабағы, тақырыбы: «Ч» әрпі».

• М. Турежановтың «Көмекші» шығармасы бойынша 2-сыныпқа арналған әдебиттік оқу сабағы.

   • Ландшафттық сәулет элементтерімен 1000 ішінде көбейту және бөлу бойынша 3-сынып математика сабағы.

   • 4-сыныпқа арналған жаратылыстану сабағы, тақырыбы: «Табиғаттағы су айналымы».

 Мастер-класстар:

   • «Сыныпта ЕБҚ бала болса, мұғалімнің ғылыми-зерттеу қызметі».

   • «Бастауыш сыныптағы орыс тілі сабағындағы мұғалімнің зерттеушілік қызметі».

   • «Шағын жинақталған мектепте оқуға дараланған тәсілді  енгізудің сәтті жағдайлары»  

• «Зерттеушілік оқыту әдісін оқу үрдісінде қолдану».

Рефлексия аясында қатысушылар семинар қорытындысын талқылап, алған әсерлерімен бөлісті және алдағы жұмыс бағыттарын белгіледі. Сондай-ақ Жұмабике Бесембекқызы Полтавка мектебінің барлық кабинеттеріне экзкурсия жүргізді. Физика, информатика, биология және т.б кабинеттерді, проекторлармен және демонстрациялық материалдармен жабдықталған бастауыш сынып кабинеттерін араладық. Мектептің өзіндік жеке, жылы атмосферасы бар, тіпті үзіліс кезінде де балаларды заманауи ойындар қызықтырады. Жұмабике Бейсембекқызы тәжірибелі, белсенді ұстаз, өз ісіне жаны құмар жетекші ретінде өзін танытқан.

Жалпы, іс-шара зерттеу әдістерін қолдану үрдіс қана емес, сонымен қатар оқудың тиімді әрі қызықты етудің нақты жолы екенін дәлелдеді.

Қосымша ақпарат көздері